upplägget den här lördagen

hejs svejs! som vanligt går det sådär med min planering. först skulle jag till Anna hela helgen, men det blev inställt. Sen skulle jag till sthlm och träffa sara mf. men hittar inget sätt att ta mig hem så det lär inte heller bli av. kul.
Den nya planen är öl i stallis, utgång på bk och efterfest hemma hoss.... mig och oskar. knas.
jaja. får se hur det blir med det.
Tills dess iallafall. Oskar har dragit så är själv. Tänkte ta en sväng med Labbe, sen ut och springa och ta mig lite soltid på väg hem eller så. vid 12 eller så beräknas sandra vakna så då ska jag umgås lite med henne. sen får vi se hur det blir som sagt. INGA FÖRVÄNTNINGAR PÅ DAGEN. jag saknar min NADIA.
 

Kommentarer
Postat av: Nadia

Saknar dig med!! Måste babbla med dig.. snaaart!! <3

2012-10-01 @ 09:40:47
URL: http://nadiasjokvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0