Hello peps

IM BACK.
Nu ska det blir liv i bloggen igen. Mycket har hänt sedan sist! Jag har bland annat fått en bil, ett jobb (med det sagt så förstår ni nog att praktiken var lyckad), varit på öland och börjat kolla efter lägenhet, nu är det bara slutbetygen, studenten och körkort sen börjar allt falla på plats. Det värsta är att säby är så jävla underbart den här årstiden och tanken på att det är 3 veckor kvar i skolan är ledsam. Man har liksom gått i skolan sen man va typ 6 bast, och nu är det the end. buhu.

Idag är första riktiga dagen på säby på typ 5v, så det är ganska skönt att vara tillbaka. och jag har bestämt att trots mina kommande nätter som jag ska sitta uppe och plugga så ska jag njuta av varenda dag som att det vore den sista, för fan vad jag kommer längta tillbaka i höst när "det egentligen är dags att börja skolan igen".
back to work nu ska jag gå och göra zoohandlarcertifikatet, den praktiska delen. Hörs snart !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0