söndag!

Åh , nu mår jag bra! I fredags hade jag och oskar fredagsmys, pluggade lite jäkarkurs och pappa lagade godaste maten (kött). på lördagen gick jag upp tidigt och gick på långprommis med pappa och hundar, och jag övningskörde och det gick bra. sen tvättade jag och oskar hans bil som ska säljas och sen gick jag hem och åt god pizza och fixade mig och sen var det förkrök hos oskar och sen fest i stallis. och jag hade en awesome kväll, bästa humöret till skillnad från sist.... oskar är världens bästa pojkvän. idag gick vi upp tidgt, typ 9 fast vi var bakis, yey vi är awesome! och åt frulle, sen duschade vi och gick ner med labbe på stan och handlade inför grillning ikväll :) på vägen hem satt vi vid vattnet och åt glass i solen, VÅÅÅÅRVÄDRET <3 nu ska jag sticka hem till oskar o grilla med han och hans familj, Myspyys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0