PEPTALK I need

Hmmm igår var jag och kristin på jägarkurstrip med aaa, jägarkursen. Vi skulle på skansen men det slutade med typ 1h på biologiska och sen donken. prövade den där nya burgaren typ barbeque, god förutom såsen som var lite för stark och rökig och så. just so you know. men glupsk som jag är slank den ner, likaså en mcflurry. (JONNA HÄLSOSAM??????) man får ta och passa på när skolan bjuder ;) Igår kändes det inte roligt att åka iväg den enda dagen vi slutar tidigt. meeeeen, idag kom jag på att vi har ju nytt schema. så jag missade bara tråkiga saker igår, och idag slutar jag efter lunch, alltså så har jag bara en lektion kvar idag. hur awesome är inte det? tänkte fira med en löparrunda ! Det kommer mer. Efter den här veckan är det 4v tills lov, sen är det en vecka skola, och sen 3 veckor praktik = bo hemma <3, och sen ska vi på våran kära klassresa (egentligen studieresa) till öland mellan måndag-onsdag, och sen är vi lediga torsdag och fredag. HERREGUD. hm ja. redan onsdag, halvvägs in i veckan, halvvägs ut ur veckan. sluta tidigt idag, sovmorgon imorgon och sen fredag. fredag = komma hem . och jag har redan bokat negerbollsbakning och hemmamys. och på lördag lite party med ampa och förhoppningsvis lilla oskar. ibland är livet bra. ibland inte. men man ska alltid vara positiv. PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0