har ju glömt att berätta...

jag har ju glömt att berätta om igår!! Klockan 20:00 skulle jag,kristin,sofie,matilda och våran lärare (som körde bilen) vara i tullinge på freestyletävling (dans med hund för den som inte vet) och det var jätteskoj att titta på de tävlande, jag fick en sådan himla inspiration till att sätta ihop ett program med mitt svarta lilla monster!
hursom helst, gissa när vi var tillbaka på säby? KLOCKAN HALV TRE, gissa om jag var trött imorse, eller om jag var taggad att skriva prov? He-he
kul med lite avbrott i vardagen iallafall, och så har jag något att skylla på om jag somnar tidigt ikv. det må vara fredag, men vem blir inte seg av att sitta och dega i soffan?!
trevlig helg på er allihoppa.

Måste bara lägga ut en film på agnes och pelle från stora stockholm 2008, bland de bästa programmen jag sett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0