I'M BACK

Har ni saknat mig? - klart ni har .
Thailand var underbart! varmt och inga måsten eller tider att passa. baaara njuta av allt som thailand hade att erbjuda. Orkar inte skriva så mycket, men jag gör några punkter och fixar bilder tills en annan gång, sitter nämligen med Fannys dator.
. 30 grader varmt varje dag
. Glada människor
. Några massagedamer vi träffade sist vi var där för 3 år sedan kom nedspringande till oss på stranden och kände ogen oss! Även en tjej på en bar kände igen mig.
. Underbar mat och restaurant varje dag
. bästa hotellen. det första låg precis brevid stranden, shoppinggatan och utelivet. det andra var ett djungelhotell med underbar miljö (båda hotellen bodde vi på sist)
. jag och bror hade grymma utekvällar! vi fick nya vänner och blev dessutom vän med en LADYBOY
. vart brun
. bokade bord med buffe och underhållning på julafton och nyår
. shoppad en del
MED MERA :))))
Mindre kul:
. vart röd
. fick blåsor i hela ansiktet
I fredags eftermiddag landade planet i sverige, och samma kväll fick jag träffa mina två favoritpojkar, som jag saknat så mycket.
Nu är det bara att försöka komma in i vardagen igen, och acceptera kylan. det första som hände oss när vi skulle åka från arlanda var att bildörrarna hade fryst, så vi kom inte iväg "WELCOME TO SWEDEN".
Helgen var bra, rolig, mysig. Var med Oskar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0