har varit dålig

inte skrivit en endaste rad varken här eller på något utav alla skolarbeten jag har kvar, jag har ingen lust. Min hjärna har tagit ledigt.
känner endå att jag ska uppdatera lite om min praktik, så att ni vet vad jag gör de här 2 veckorna framöver då jag troligen kommer att vara lika dålig på att skriva här.

Jag har praktik på djurmagazinet i strängäs vilket är roligt men hur svårt som helst, man ska kunna hela sortimentet utantill för att vara någon som de andra räknar med.
Delar av personalen har sagt att jag ska få jobb där, medans en annan person har sagt "om du får tjänsten....." så jag är lite orolig. men men bara att göra mitt bästa. har till och med blivit av med min kassafobi! eller den är bättre nu, kan ju faktiskt stå i kassan utan att svimma.

Det jag får göra om dagarna är att bland annat städa åt djuren, plocka upp varor i hyllorna, stå i kassan, sälja djur/växter, svara på frågor om olika produkter.

that's it !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0