sällskapsdjur

hallå hallå.
det här är inte min dag, så måste få klaga lite innan jag blir en positivare människa. måste bara få ur mig detta.
det är kallt, tråkigt väder (är man förvånad, det är ju höst nu?) och det kändes helt väärdelöst att gå upp imorse. jag har inte haft en sådan stor lust att skolka sedan i 1an. skillnaden nu är däremot att hur stor lusten än är, så skulle jag aldrig göra det, inte av den simpla anledningen att jag inte orkar gå upp, för det är ju precis det som det handlar om.
Men upp kom jag, till frukosten gick jag och på lektion sitter jag(sällskapsdjur), och skriver om fåglar. något som jag innan praktiken hade avskytt att jobba om, men som nu bara ger mig fina minnen . jag saknar ju mina små fågelkompisar på teneriffa !

lilla whiskey <3

sådärja. Nu ska jag se till att TJATA IHJÄL NÅGON PERSONAL PÅ SKOLAN OM ATT MITT ELEMENT SKA FIXAS, GÄRNA INNAN JAG FRYSER IHJÄL.

VILL HA FREDAG NU NU NU.
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0