i'ts friday friday gotta get down on friday

jäääääääklar vad fort veckan har gått.
nu är det fredag. tihi.
papsen kommer och hämtar mig vid två och väl hemma får vi se vad som händer.

igår slutade vi efter lunch, så jag och nadia låg och kollade på tsatiski filmerna typ hela dagen och sen var vi ett gäng som drog ut och plockade svamp efter middagen. vi hittade faktiskt en del, elr iallafall jenny, vilken tur jag hade att hon la sina i  min påse(a

annars har det inte hänt så mycket speciellt jämfört med en vanlig vecka... tommy (jennys pojkvän) har varit här, det börjas prata om studenten och en helt sjuk grej angående årets studentskiva har kommit fram, laban trivs som fisken i vattnet här osv...

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0