min och fannys lördagskväll

Igår var det kris. Så efter jouren hade vi inget annat väl än att traska in till Bro, 1,3 mil eller något sånt. Väl där så handlar vi och upptäcker att det bara är vi och fyllon överallt, myyyysigt.
När vi kommer hem lägger vi oss på soffan och tittar på tv, och efter ett tag börjar en väldigt bra film. vi ligger och tjatar om hur bra den är och plötsligt vaknar jag, kollar på klockan som visar 23:30 och filmen är såklart slut. och på andra sidan ligger Fanny och snarkar, det tar mig ett tag att väcka henne och sen går jag upp och somnar om i sängen. Men hörde nu på morgonen att jag tydligen inte hade lyckats väcka Fanny, så hon tillbringade halva natten i vardagsrummet. tihi.

Imorgon är det måndag igen. ingen jour, vanliga lektioner! SKÖNT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0