it's all about me bitches

att ha en bra, rolig, mysig helg utan att göra något speciellt är en av många många fördelar med att ha förhållande! Med andra ord så har det inte hänt så mycket i helgen förutom att jag har varit med oskar.
igår var carina (hildas och dipsys uppfödare) på ett snabbbesök och efter det så solade jag faktiskt... ingen jätteskillnad kanske men det kanske kommer efter ett par solningar till?

Imorgon är det halloween här på säby, och om det blir lika jävla AWESOME då som det var förra året så ser jag sjukt mycket fram emot det!!!!!!!
Annars är det väldigt lugnt. inga lektioner imorgon, slutar efter lunch på torsdag och sedan är det redan fredag och hemgång, och då blir det extra mycket packing med hem eftersom det är lov sen. ska bli så gött!
Dock är det mindre kul med alla byggarbetare som kommer börja banka (väcka mig och hundarna) kl 7 varje morgon och sen kommer jag inte kunna sitta i vardagsrummet eller vara i mitt rum. woho ? jaja kul när det blir klart. kan skriva mer om byggplanerna någon annan gång :)

dagens fail: jag ramlade i trappen när alla såg och 5 min senare ramlar laban ner ifrån en bänk - sådan matte sådan hund.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0