tisdag

vad bra jag mår, jättebra. familj,pojkvän,kompisar,hundarna<3
Imorgon är det kryssning, fan vad grymt det kommer bli. var iväg och shoppade med mamma i helgen så det blev två nya partyoutfits (ett transparent linne som jag ska ha instoppat i ett par söta shorts och en vinröd klänning) en skjorta, ett paraply, smink, en mysthisrt, en stickad tröja och ... ja det var nog allt. jättenöjd.
idag ska jag försöka få lite pluggat, och såklart packa kryssningsväskan. går på långpromis med laban runt 7 och sen lämnar jag honom hos mormor och morfar som ska passa honom och sen blir det tåg till sthlm för att möta upp några av brudarna och gå på modell för en dag. och 19:30 går båten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0