om kryssningen

Tänkte berätta lite om onsdagen och torsdagen om det är någon som vill läsa om mina upptåg.
Klockan 6 gick jag och oskar upp och åt frukost och sen åkte jag hem, duschade och gick iväg med min bag och labbe till mormor som skulle vara så snäll att passa honom. Klockan 10 gick bussen till läggesta och halv 12 var tåget i sthlm där jag träffade sara, jenny och sen sofie.
sen gick vi till gamla stan för att gå på modell för en dag. vi förväntade oss värsta makeupen men hon kladdade på liite och sen var det dax att fotas.. blev inte nöjd med varken bilderna eller sminket tyvärr, men kul att ha prövat iallafall, och jenny köpte en jättefin bild:)
Sen åkte vi någonstans (kommer inte ihåg) och träffade tommy som fixade dricka, och sen åkte´vi till slussen och åt och gick ner till båthamnen för att träffa nadia och emma som nyss anlänt med bussen. men..... efter ett tag så upptäcker vi att vi är i fel båthamn. så vi får panik, och springer till tunnelbanan för att ta oss till ropsten och hamnen på andra sidan. till slut tar vi oss dit och sen bordar vi båten och har en helt awesome kväll med drinkar, bra folk, dans och mycket mer. ÄLSKAR ER TJEJER.

jag var lagom slut igr när jag skulle hem, och att vänta på centarln i 2 och en halv timme på mitt tåg vr ju inte direkt så uppskattat, och inte en gnutta batteri på mobilen hade jg heller för det hade tydligen dragits när moblen sökte efter täckning(?????). menmen. hem kom jag. och oskar fick jag somna brevid. min oskar.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0