SÖNDAG

Igår hängde jag med hannis. vi åt massa gott och myste framför tvn till melodifestivalen. myspys!
Idag har jag kollat på vasa loppet, färgat ögonbrynen (hadei färgen för länge så dom är alldeles för mörka, men däremot så noppade jag dom och formen är nu helt perfekt, wiiie) vart på vårdcentralen och fixat sommarjobb, och nu sitter jag hemma och tart lungt tills vi ska ut och övningsköra. Efter det blir det ZUMBA och sen matlagning och middag (FÄSKFILÈ<3) och förhoppningsvis en semla??? hoppas papsen har kommit ihåg att köpa det =)
sen blir det väl mina vanliga söndagssysslor, packa, städa och plugga. roligt värre. jaja jag har varit ledig i två veckor så jag ska inte sitta här och klaga! varför är halva texten i kursiv? knas

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0