onsdag

jahaja. onsdag har det redan hunnit bli.
Igår var jag och mor på en föreläsning i strängnäs. Den handlade om polisutbildning. vad som krävs för att komma in på högskolan, hur uttagningsprocessen går till, vilken bakgrund man ska ha osv. mycket nyttigt och jag är både avskräckt och taggad till att satsa på polisyrket när den tiden är kommen, haha. Jag menar. Man kan få rätt på alla tester och prov, man kan klara fystestet med marginal och man kan lyckas på intervjuerna, men chansen är iallafall stor att man inte kommer in, särskilt inte första gången man söker.. det är ju lite surt. Men det ska inte få stoppa mig, JAG SKA LYCKAS!.

puss

Kommentarer
Postat av: Nadia

i belive in you hun!

2011-03-03 @ 12:10:32
URL: http://nadiasjokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0