måndag

jag borde ju nästan få beröm för hur ofta jag uppdaterar min blogg, tycker inte ni också det?
Nu är det Måndag IGEN... ganska skönt just den här veckan eftersom jag har bott helt själv (förutom matilda som jag umgicks med i fredags) på skolan och haft djurjour hela helgen. Nu är det bara att räkna ner till fredag, ELLER FÖRHOPPNINGSVIS TILL ONSDAG. Hoppas att jag kommer kunna ta kompledigt på torsdag och fredag ist för idag, skulle passa så bra eftersom mamma och pappa ändå ska hit på onsdag, hoppas hoppas.

Har inte hänt så mycket nytt, ni kanske har märkt det men jag är inne i någon slags ta-det-lugnt fas just nu, och hur fan jag kan bli trött av det är ju bara konstigt. Tycker inte direkt att jag sover för MYCKET heller.

Min älskade hund blir bara mer och mer värdefull fär varje dag, trodde aldrig att en hund kunde betyda så jävla mycket. Vi var btw nyss ute på en 2 timmars promenad i slasken, duktiga eller hur?

nä nu ska jag byta till torra strumpor och göra något åt morgonfrillan, snart lektion blää.

puss

Kommentarer
Postat av: ulla karlson

hoppas hoppas också!!!!! Ses hur som helst på onsdag:)) . Det är nog vår trötten som många känner av just nu som tröttar ut oss. Jag jobbar kväll o dag i morgon o skolan på onsdag innan vi rullar mot säby ;) såg du mitt mess om 80års kalajset ;D ?

2011-03-21 @ 11:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0