torsdag kväll

hejsan hopsan, tänkte lämna lite spår efter mig i min vackra blogg för en gångs skull.
Livet rullar på. Med det menar jag att dagarna bara flyger förbi och spenderas med hundar, familj, kompisar, oskar och såklart på jobbet . Jag har börjat köra lite mer bil och kan numera köra runt lite på vägar samt möta bilar utan att bli rädd, haha bra va? jag tycker att tiden går läskigt fort. jag menar snart har jag jobbat klart för i sommar och agusti månad drar igång, samt att jag börjar skolan den 15e, och då är mitt livs sista sommarlov över, slut, finito.
Som tur är blir den här vintern tre veckor kortare än en vabnlig vinter eftersom de veckorna kommer att spenderas i varma thailand på samma ö som jag var på sist, nämligen koh samui, och också samma hotell som sist. awesomeness.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0