hejsan

Igår när jag skulle till sthlm för att träffa ett gäng vänner så så stod det såhär (se bild nedan) på tavlan efter någon timmes väntan pga strul i trafiken. Så det var bara att åka hem igen. oskar skulle hämta mig men när han var påväg så kom hans mor åkande och plockade upp mig istället . så snälla så. väl hemma så åt jag och satt och va sur tills jag såg på text tv att gubben på spåret hade flyttat sig och att trafiken var igång. så jag åkte in iallafall till slut. Medans jag väntade på tåget så träffade jag först tre raggare som frågade och jag ville se deras snoppar, om jag ville på fest med dom, om jag hade en 13 årig kompis de kunde sätta på osv (sjuka i huvudet?) så jag sprang iväg och sa att jag skulle köpa mat. sen träffade jag en kostymnisse som förklarade att han hade bara de kläderna för att han hade varit på släktfest, annars hade han coola kläder osv. Och när han fick det sista ur min öl så var det värt en puss enligt honom? det hela slutade med att han satte sig brevid mig på tåget och babblade på friskt hela vägen till södertälje.

På centralen mötte allis, jossan och alicia mig och sen gick vi till humlegården och snackade lite med folk. Sen gick vi och köpte mat. Efter det drg väldigt många och det började regna osv och min snälla älskade pappa erbjöd sig att hänta mig. så runt 2 någon gång var jag hemma och fick sova med min älskling inatt också:)))

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0