sängen

har nu lagt mig till rätta i min stora, sköna säng hemma i mariefred. Det har varit en lugn kväll idag med god mat, lets dance och lite cola och pollys hö-hö. Dagens fyspass börjar göra sig påmind i form av träningsvärk - AJ AJ.
Det ser ut att bli en lugn helg. Skulle ha träffat hannis men det blir någon annan gång.Har lyckats byta jourvecka också så jag slipper stanna i skolan nästa helg - vilket betyder att jag kan åka till ellinor på fredagen och fira henne med ett gäng andra brudar, och dessutom slipper jag åka fram och tillbaka med en jäkla massa pakning inför järvsö, åler ju dit nästa söndag. jaja. nu ska det snart sovas. imorgon blir det bortsning och badning av hundarna.
god natt.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0