måndag

jahapp. nu är det bara 42 minuter kvar av den här extremt långa måndagen. Har som vanligt vaknat upp hemma, gått med hundarna och åkt bil till säby för att sedan somna om ett tag. När jag sedan vaknar för andra gången blir lite plugg och självklart en promis med hunden och sen stöter jag och jenny ihop och går på lektion. sen är det lunch, ny lektion och sen slutar vi. då blir det en promis till och en liten stund senare så är det middag och sen har vi hunnit med en riktigt sjuk film mellan middagen och kvällsfikat, Chloe hette den, herrejösses vilken sjuk film, fast ändå bra på nått sätt.
Efter kvällsfikat åkte vi och handlade. Jag köpte cola (inte bra.... men kände att jag behövde nån sorts liten tröst) och ett par vantar för 10spänn, haha! när jag kom tillbaka blev det ytterligare en promis och ett samtal med bror medans, och nu ligger jag här i min säng med datorn på magen och såklart hugo och laban brevid. ska bli så skönt att sova, att sluta tänka på allt elände för ett litet tag.


inte direkt någon liten grapefrukt vi får till frulle, hö-hö:)

och här har vi en nu ganska gammal bild på min fina, fina älskade vän.

puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är superfin din älskade söta människa <3

2011-01-26 @ 19:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0