cp dag

vilken jävla start på dagen. gick upp halv 7 och åt frukost och allt det där, sen visade det sig att vi hade sovmorgon till 10.10, kul.. så jag gick och la mig ett tag till, sedan hittar vi inte rätt klassrum till nästa lektion och det är tomt i tallgården där det står att vi ska vara.. sen läser jag i någons blogg att vi började 12.30 idag. underbart.

seriöst hade vi vetat det så hade den här förmiddagen kunnat bli perfekt.. typ sova länge och sen en långpromis. men nej.

Håller på och ringer till stället som jag vill sommarjobba på men nu ger jag fan upp. jag ringer och den säger " du är nu uppkopplad" sen bryts det och mitt saldo har sjunkit med typ 5kr, och det kom jag på efter att ha ringt ett ANTAL gånger. Arg jag blir.

Jag och jenny hade iallafall myskväll igår. vi gjorde bananer med choklad i ugn, dock så fick vi tillbringa en stund utamhus i kylan för brandlarmet satte igång och jens som hade jouren var inte så snabb på att komma och stänga av..... sen såg vi en film.

puss

Kommentarer
Postat av: ulla karlson

=(( synd på din sovmorgon gumman=(( jag har försökt ringa flera ggr i kväll =(( försöker i morgon igen. love you!!!!

2011-01-12 @ 22:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0