Torsdag

Hallå. har matematik  nu, mer behöver jag väl inte säga om hur roligt jag har nu eller om vilket humör jag är på?... näe... jag trodde väl det.
har senaste tiden försökt lägga upp lite fräscha låtar till er också men det tycks ju inte fungera på varken min dator eller skolans dator (som jag sitter vid just nu faktiskt) så det får bli ett grått, tråkigt inlägg idag också. hö-hö. Annars så fungerar min dator verkligen kanon nu efter att jonte har hjälpt mig med den ett par gånger dom senaste två veckorna. man kan inte tro att den är hela 5 år gammal, TACK JONTE.

hm. imorgon är det redan fredag, blir som vanligt hämtad av papsen och der verkar bli en ganska lugn helg, men vi får se, senaste tiden har dom varit fullproppade av roligheter, eller ialalfall roligheter enligt mig, det kanske inte är så många som njuter av mysiga hemmakvällar eller 3timmarspromenader? haha. I Do. Särskilt nu när man har fått promenadsällskap av kicki och turbo, myspys.

Måste tillägga att snön och kylan gärna kan försvinna tills nästnästa vecka då sportlovet börjar, OM DU HÖR MIG GUD, SÄNK TEMPERATUREN MED TYP 30 GRADER?!?!?!

puss

Kommentarer
Postat av: ulla karlson

haha. Men på sportlovet vill du väl ha snö? Du kan få låna mina lagg om du vill;p

2011-02-18 @ 10:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0