Söndag

Har haft en väldigt bra helg såhär långt. I fredags hade jag hemmakväll, först med mamma och pappa och sen med jonte. han hjälpte mig med min dator och vi kollade på rally och BECK, mycket trevligt, en mycket fin vän.

Igår efter en underbar morgonpromenad i solen med pappa och hundarna så träffade jag ännu en fin vän, nämligen ANNA. Vi drog till storstaden och kollade runt i affärer, shoppade lite och tog oss en fika. Självklart missade vi tåget med 15sek när vi skulle hem så vi gick till pendeln och slängde våra värdelösa, ogiltiga tågbiljetter i soparno.sen tog vi oss till södertäle där min snälla underbara FAR hämtade oss!
Väl hemma blev det melodifestivalen, hamburgare och friterad brioost med glass och varm hjortronsylt, MUUUUMS.

Idag ska jag borsta hunden och om det hinns med städa rummet och övningsköra. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0