så jävla ledsen och trött på det här

den här bloggen är min, den är till för mig, så jag skriver vad jag vill, ibland behöver man skriva av sig, särskilt när man inte har någon att prata av sig med. saknar boda...
inget umgänge kvar där jag bor, ingen jag träffar ofta, ingen det är någon självklarhet att ringa en kväll som denna när det inte händer något, ingen att planera med. vart tog mitt sociala liv vägen? jo, PÅ SÄBY. jag är livrädd för att ta studenten och för att spendera tiden efter studenten ensam.
sååååååååååååååååååååååååå. skönt att skriva av sig. nu är det bara jag som kan göra något åt detta, jag, ingen annan. sluta gnäll och gör något människa.

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0