mys på rummet

hur har då den här dagen sett ut kan man ju undra ?
Den började med att jag "försov mig", eller med andra ord struntade i frukosten, träffade på Nadia som hade gjort detsamma, sen går vi till matsalen och blir överraskade av att det finns glögg och lussebullar och att vi börjar 9 eftersom det ska vara ett litet luciatåg.
sen är det djursjukvård och efter det religion. på religionen ska alla grupper redovisa, det gick bra för våran grupp, helt okej för mig. och efter luchen är det kretslopp, och sen den fasade svensan. höll på att dö när jag skulle ha mitt nationella tal. gick fram till "scenen" och tillbaka och satte mig ett par gångertills jag till slut gjorde något sorts tal, så nu är det avklarat iallafall.
Eftermiddagen såg ut som en vanlig tisdag, nästan. vi bakade lussebullar också ! så städa - middag - baka - städmöte - fika ! MYYYYSPYS. och nu sängen. näst sista natten med min älskling som inte vet att jag snart ska "lämna" hoom. fyyyyyyyyyfaaaaaaaaan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0