onsdag

mina finnar i pannan har nu lämnat några vackra ärr efter sig, och sånt är ju alltid kul. visst?

Idag är det liksom onsdag. onsdag kväll t.om. vilket betyder. den näst sista kvällen, sista "riktiga" jobbdagen imorgon och ett farväl av allt och alla i övermorgon.
idag efter praktiken var jag och anette ute och sprang. usch, fy och blä vad hemskt det är när man är så otränad som jag tydligen är. jag måste göra något åt detta alltså... det värsta är VADERNA! hur tränar man dom specifikt egentligen, någon som vet ?

inte hänt så mycket annat. Vi hämtade nyss hem en ny hund. Faxe. En svart labbehane, ganska liten men mycket muskler och fint psyke. kanske kan bli nått av honom:) (alltså en ledarhund)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0