Måndag

Hej mina trogna (11) läsare, hoppas att allt är bra med er, här är det toppen . Ännu en helg är avslutad och om exakt en vecka börjar "skolan". Eftersom treorna alltid börjar med praktik så ska jag inte till säby nästa helg, utan till skåne och jobba med ledarhundar. det ska bli mycket spännande:)
Bröllopet i lördags var jättevackert och jag trodde att jag skulle vara den enda som inte grät, under vigseln visade det sig att jag var en utav DE FÅ som faktiskt grät, haha. så kan de gå:) middagen och resten av kvällen var också väldigt trevligt .
Igår hade jag och oskar mysdag, och nu har jag bara 1 ½ star wars filmer kvar. Ganska bra jobbat av oss på bara några dagar.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0