regn och onödiga(?) funderingar

Är det bara jag som glädjs av detta regnande?
- Jag tycker iallafall att det är skönt. Det är mysigt att komma in i värmen igen efter promenaderna och man slipper ha dåligt samvete över att man inte gör så mycket nytta.

jaja.

Jag är så trött på mitt hår.
Vad ska jag göra för att liva upp det?
. Färga?
. klippa?
. slinga?
. raka?
. köpa löshår igen?
. lugg?


jag i löshår och dessutom brunt hår.

jag i löshår

nu för tiden så har jag blont, halvlångt och ganska tråkigt hår.
hm.. lät ju verkligen skoj.

puss

Kommentarer
Postat av: Ellinor

SVAR: hehe, såhär efteråt låter det så himla töntigt, jag var nog lite lagom tonårshormonell också ;) men han vägrade först hjälpa till med disken trots att jag skulle laga mat till honom och sen tappar han ett glas (visserligen inte med flit) men sen när han skulle försöka fixa till röran blev allt bara värre och då blev jag ledsen :( haha, men eh, det låter så himla töntigt idag, nu, att jag grät för det liksom xD

2010-11-03 @ 22:59:55
URL: http://ellinork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0