galen vecka, galet liv, galen tjej

Hej?
vet inte vart jag ska börja haha, tror fan jag punktar upp eländet
. pendlar till etuna och hem varje dag
. snöstorm
. regn, vilket ledde till slask såklart
. praktik
. 6 promenader om dagen med ca 9 olika hundar varje dag = typ 30 promisar på 5 dagar (promenader med egen hund borträknade)
. tappat mitt svindyra pendlarkort och nu ska jag köpa ett nytt för vilka pengar???????
. något fattas i mitt liv men jag vet inte vad
. är otroligt känslosam
äsch skit samma. who cares. inte jag.

ikväll har jag varit hemma (surprize!) och tagit det lugnt. jag och m & f drack glögg och hade det mys. tittade på the notebook. men nu börjar kvällen gå mot sitt slut.
ska lyssna på musik nu, och ladda ner my sassy girl, den e mys. sen ska jag sova.


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0