det årliga pepparkaksbaket

Idag har jag och mamma varit hos mormor och morfar och bakat pepparkakor. Det var mysigt och när vi väl var färdiga så hade vi fått ihop några burkar. Vi stannade även på middag och pappa kom också förbi och tog sig en matbit. mycket trevligt.
Jag har äntligen fått ihop mig en liten önskelista också, jag menar det är ju inte särskilt enkelt, var ganska mycket lättare när man var liten. Då brukade jag kolla i alla leksakstidningar och sätta kryss vid varje sak jag ville ha - vilket ledde till att det blev ganska många önskningar, HAHA mycket skit alltså.

Nu däremot är det några få dyra saker som man vill ha. Har kommit fram till att jag behöver en större säng och en platt tv till mitt rum. Förutom det så vore det skoj med nytt löshår, prenumeration på veckorevyn och presentkort.

Har dessutom några tankar på vad min kära familj ska få, så nu är det bara att handla. Gud så skönt när allr ät handlat.. haha.

puss

Kommentarer
Postat av: hanna

sv: jaadu, jag fick min när jag fyllde år och det är väl knappt ett halvår sen

2010-11-27 @ 23:37:58
URL: http://hannaell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0