seg torsdag

fiskgrattäng... låter inte alltför gott eller hur? menmen, lunch måste man äta iallafall.

har fortfarande ont i huvudet och det blev inte bättre av att anstränga sig för att verka "gilla läget" hela förmiddagen. usch usch usch grupparbete när man inte får välja grupp själv suger verkligen.

Igår satt jag och jenny på kvällsfikat länge och lyssnade på carro när hon sjöng och spelade gitarr, sen gick jag en promenad med Labbe och sen fick jag och jenny en impulsgrej att vi skulle släpa in hennes säng till mitt rum och så blev det. sen gjorde vi oss snygga och tog lite bilder. en stund senare somnade vi till filmen "children of the corn".

imorse när vi vaknade var vi bombsäkra på att det var fredag.... men nej, inte än.

fisk nu.


carro

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0