sommarlov

det har nu gått 3dagar sedan jag fick sommarlov, helt underbart. inte gjort så mycket i helgen, ingen lust att göra något helt enkelt, av personliga skäl + att jag är lite sjuk. men jag lider inte för det, bara lite.

så fort jag är pepp och frisk ska jag börja njuta av lovet, hoppas bara att vädret blir bättre snart, vill ha sol och värme i massor. vill träffa anna, linnea, hanna, tjibbe och a lot of other fantastic friends. LOVE YOU ALL, pusspusspusspusspuss.


jag och annie, gölligt. kommer sakna säby och säbyfolket, elr iallafall de flesta.
i höst blir det nytt rum och nya ettor, spännande!

puss

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vems rum ska du ta?

Pöss

2010-06-15 @ 13:23:16
Postat av: Anonym

kims, på övervåningen =)

2010-06-16 @ 15:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0