solig onsdag

Halloj bloggen idag är det bra väder, can you feel it?
vaknade av mammas ljuva stämma "klockan är 7 ska du hurta med ett varv runt hjorthagen".
min första tanke var "7? skämtar hon? jag har sommarlov, och hon vill ut och gå kl 7? aldrig"
5 minuter senare möttes vi nere i hallen och sen hurtade vi ett varv och var ett trevligt sätt att vakna till liv på. blev svettig av vårat (enligt oss) höga tempo och det är ju alltid kul att bränna FETT
efter promisen blev det gröt, frukost alltså. och resten av dagen har tillbringats i solen. no idea why för jag känner mig inte ett dugg brunare. menmen. ett skönt och trevligt sätt att spendera en solig dag på.

juste. om du gillar hundar och inte har läst boken/sett filmen MARLEY och jag så måste du göra det. uppfattat? läste ut boken idag och bölade nästan lika mycket som till filmen när jag och annie såg den på skolan för typ 3 veckor sedan. haha kan säga att det var ganska svårt att läsa med 848584kg saltvatten och svett (ännu mer salt) i ögonen. men det gick, och nu är boken slut. hm... det är nackdelen med bra böcker, att man faktiskt läser ut dom.

sov vanligt är filmen och boken lite olika, men det betyder inte i det här fallet att båda inte är bra.
http://www.youtube.com/watch?v=T9nyUqeRnNA

PÖÖÖÖSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0