bränt mig

bränt mig i ansiktet av solen. så jävla värdelöst. sitter här och ber till gud att det är bättre imorogn. inte bränt mig någonannastans, bra det iallafall.
okej jag har ett till problem.
jag är bjuden på porrfest och jag vet inte vad jag ska ha på mig.
vill ha stay ups. sen då? köpa en dyr korsett och använda en gång? nej tack, inget för någon utan inkomst.
sitter och söker lite på internet. undra om man kan ha som på bilden nedan, tror ni det? alltså att det fungerar utan korsett. eller är det för extremt? borde det ju inte vara med tanke på att temat faktiskt är porr.


för extremt?


det här är iofs också snyggt. den där "tröjan" kan man ju lätt fixa själv,
har en svart tshirt att offra, den sitter ändå konstigt. men kjolen då? ska
jag köpa en snygg kjol?

ska nog inte äta någonting veckan innan festen..... haha.
vågar inte riskera att magen sväller upp eller något annat
konstigt. vore ju mindre skoj.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0