tisdag

länge leve ramundberget.
hejsan hopsan.
idag är halsen bättre, och även ögat, snart kanske man är frisk, vore ju himla skööööönt.
idag har vi varit ute och vandrat igen. blev nästan 15km. turen gick förbi ett mäktigt vattenfall, över härliga vyer och även upp på en fjälltopp, så man kan ju nästan säga att jag besteg ett berg idag. fjäll/berg = samma sak? ;) aja. stolt iallafall.
har typ 550 bilder i kameran nu tror jag haha. men lägger inte upp några förrän jag är hemma för det går typ inte att fixa in bilderna utan sladd, och den har jag ju självklart inte med mig.

idag har varit bästa dagen sen vi kom hit tycker jag. en superskön fjällvandring (från kl 12:00 till 17:00) och sen supergod pizza hemma i solen precis yanför våran husvagn, och sen var det allsång på skansen på tvn, och nu tittar vi på morden i midsommer. juste. efter maten gick vi och dushade, det var skööööööööööööööööönt.

såg en patetisk kommetar i kissies blogg idag "ni följer min blogg som slavar". och med dom orden miste hon minst en läsare, nämligen lilla jag. tror det var fler som reagerade. hon förtjänar inte titeln som sveriges största blogg. det är ju fan synd om henne. när folk slutar läsa hennes blogg så kommer hon att vara en NOBODY.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0