storhandlat

va nyss och handlade med mamma.
och när vi var klara, stod där i kön med vårat stora lass, då får jag syn på produkten som jag har letat efter i evigheter, sökt på alla apotek typ, och så hittar jag den i en mataffär. HAHA SICK. men vi köpte den, tack mamma<3


(hahahahha fan vad flummig bild)
alltså det är typ världens bästa ansiktrengöring. man ser inte vad det står
så skriver det här om någon är intresserad.
Visibly clear blackhead eliminating toner. NETROGENA. finns även en skrubb
och en fuktkräm i samma serie. mycket prisvärda! juste.. tror den jag köpte idag
kosta typ 50 :)

PUSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Annie

Den är as bra,Jag använder den också :)

2010-07-16 @ 21:26:02
Postat av: Ellinor

haha, som ovan! ;) apbra! ;D

2010-07-16 @ 22:37:48
URL: http://ellinork.blogg.se/
Postat av: jonna

häääärligt tjejer. då kommer jag snart vara lika snygg som er alltså? :D<3

2010-07-17 @ 12:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0