partyT

tja. tyckte att det kunde behövas en uppdatering.
helgen har varit (Y). hade krök i lördags, därav
bakningen, och att mina föräldrar var så hjälpsamma.
vi hade inte världens bästa väder, så pappa satte
upp en presenning osv. vi grillade, käkade tårta
och självklart drack. för mig blev det vodka, och ööl
som jag fick av snälla ROBERT.
Var så jävla kul att träffa alla. Speciellt henke, rasmus,
jocke, robert och anna. SÅ JÄVLA UNDERBARA MÄNNISKOR.
älskar er.

Hade en perfekt bakisdag med Robert och bästa vän.
vi käkade pizza, anna badade och vi åt mängder
av skogaholmslimpa med potatissallad på.
fan vilka grymma människor.

lägger upp några pictures.




där har vi mig. visst var jag söt?

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0