neutrogenas igen

ni minns blackhead eliminating vattnet jag köpte för inte så länge sedan va? äsch, lägger upp en bild.


sådärja. här har vi den.

tanken bakom denna produkt ät ju då att den ska rengöra huden, långt ner i porerna. och det måste jag verkligen säga att den har gjort. blir alltid lite grått på bomullen när jag har använt det, lite äckligt kanske, men då vet man att det fungerar iallafall. en annan "bieffekt" är att vissa porer börjar bli till små finnar, porerna åker ut ur huden alltså. lite jobbigt. finnar vill man ju inte ha. men som sagt, den fungerar verkligen, bara att stå ut ett tag nu så kanske man har en ren fin hy sedan.
när jag kommer hem igen ska jag gå till en sallong där dom ångar huden med varm ånga, och sedan klämmer alla porer och gör rent. vad tror ni om det? då kommer ju ju att ha en ren hy, och om jag ser till att sköta mig med rengöringen efter så borde ju mitt porproblem försvinna. faaaaaaaan vad smart jag är. haha ne skoja. eller?

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0