måndag

hejsan hopsan. sitter här i vagnen nu och hoppas på att far ska börja laga till maten, gulaschsoppan, är mycket sugen.
idag har vi varit inne i funäsdalen och kikat lite i butiker, jag hittade dock ingenting speciellt, men jag är lika glad för det. hade dock suttit fint med en hamburgare... men det höll inte mor och far med om så det blev yoghurtlunch i vagnen.
annars har det inte hänt så mycket.. kan ju berätta att jag kunde sova inatt :) men när jag vknade så var mitt öga kladdit och rött, och det är inte så stor skillnad nu heller, har man gått och fått ögoninflammation nu också? räcker det inte med att ha ont i halsen? tursamme jonna.

nu tyyar jag icke att skrive mer.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0