hejsan.

onsdag.
snart en vecka sedan jag blev opererad och det gör fortfarande lite ont.
idag är första gången jag har "varit ute" sedan jag kom hem från sjukhuset, eller juste.. frisören igår (hade förträngt det eftersom jag är så missnöjd) men då satt jag bara i frisörstolen och sen åka vi hem (mamma skjutsade ner och hem) så märkte knappt av att jag var ute.
idag var vi iallafall i krampan, solade lite, tyvärr lite för molnigt, och åt våran matsäck. m&m och jan kom också dit, och senare kom bror. det var mysigt, skönt att vara ute lite som sagt.

ska ta ett par alvedon nu mot magen, och sen ska jag nog tat lugnt, kanske ska fråga om mamma vill ha hjälp med tillagningen av dagens middag, TACOS (:


tänker vara ärlig, jag har faktsikt ingen aning om ifall det är snyggt eller
fult att ha tröjan instoppad - haha man dör inte av att pröva iaf.
dagens outfit alltså.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0