hejsan

hejsan bloggen. nu har jag och mor och far varit här uppe i ramundbergen (inte bramundbergen som jag såg att jag hade skrivit i ett tidigare inlägg) i 4 dagar, 3 nätter. har inte kunnat sova ett skit på grund av att jag har haft så jäkla ont i halsen. vilket suger nu när man äntligen är iväg på semster för att fjällvandra osv. hela natten mellan igår och idag låg jag och kollade på PIP LARSSONS typ, någon som minns den prima serien? o-m-g vad nostalgi när den gick på tv i går. och det var därför jag kikade igenom alla avsnitt hihi. sååååå himla bra.


trots halsen så har jag iallafall kunnat gå ett par fjällpromenader. en i fredags som passade mig utmärkt, fin utsikt, bäckar med drickrent vatten och inte alltför lång. promenaden igår höll på att döda mig. efter operationen har jag tagit det lugnt i 3 veckor, och nu är jag dessutom sjuk. så en promis på över en mil blev lite too much för mig haha. var iallafall här i vagnen och vilade idag när mamma och pappa vandrade. bad dom ta bilder åt mig hö-hö.

usch vad ful min min blogg är, vill göra om den. en fin header, kanske ljusråsa bakgrundsfärg? haha kommer aldrig lyckas. hatar alla koder. fattar inte ens varför den där grejen till höger har helt fel mått, och eftersom jag inte ens vet vad den heter så blir det liiiiiiiite svårt att försöka fixa till den.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0