hahah

nu är jag ännu surare, ni vet inlägget som försvann? nu har min kära blogg placerat det under den gulliga kategorin UTKAST. haha lite sent kanske, nu blev jag plutt.

inatt sov vi i sveg, och idag fortsatte vi resan mot bramundberget, och nu sitter jag här, finally!

hm. om jag kollar rakt fram ser jag en stor backe. en skidbacke rättare sagt, en skidbacke med 3 betande hästar? haha knas, men det är väl bra att skidbackarna används även på sommaren. hihi. tittar jag till vänster ser jag ett fult tält, tittar jag till höger ser jag pappa, och en godispåse. mums. och slutligen, om jag tittar bakåt ser jag fjäll, den härliga älven ljusnan och en strålande sol. så himla mysigt här. trots solen så är det lite blåsigt, och när mamma kommer tillbaka från sin springrunda så ska hon och jag basta. sen blir det god mat. hihi i love camping.

måste tillägga att hundarna sköter sig helt awesome.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0