fan fan fan fan fan fan fan

om jag hade varit en flitig uppdaterare hade ni vetat att jag åkte in till eskilstuna sjukhus i onsdags, men nu är inte jag ingen flitig uppdaterare så för er som följer bloggen men inte vet något om mitt liv senaste veckan kommer nog det här som en chock. jag har legat på sjukhuset från onsdag till fredag. kom hem igår alltså. tre ärr rikare och en snygg mage och blindtarm fattigare. ett rent jävla helvete. kan knappt röra på mig. är så ledsen. dagarna på sjukhuset var hemska. massa nålar, massa dropp, tappning, väntan, uppvakning, illamående osv osv. HEMSKT. och mina 3 ärr och min skrynkliga mage kommer aldrig låta mig glömma det här.

ingen solning, ingen badning, ingen motion, inga överdrivna rörelser. så i denna undebara värme ligger jag raklång i soffan och tjurar. och min sommar är förstörd. jag hatar det här. fuck this shit.
summer brings life in me. och nu kan jag inte njuta av den alls. en maedröm. jag överdriver inte.
pappa vart är du? jag måste kissa.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0