usch

har du någonsin varit ute bland folk när du har känt dig äcklig, svettig och ful?
I HAVE TODAY.
Jag och mamma trodde att det var imorogn jag hade tid på vårdcentralen men idag halv 12 fick jag ett samtal om att jag hade min tid idag klockan 11. Så ner med hunden från trimbordet, bort med håret ifrån kläderna, upp med det fettiga håret i en knut och sen bar det iväg. hade en jäkla tur att jag fick komma för jag hade verkligen ingen lust att vänta i 1 månad till.
fick ett receptskrivet medel som heter Duac, någon som känner igen det?

imorogn bär det av till säbyholm, vilket känns både bra och dåligt. LÄNGTAR TILL SKIDSEMESTERN MED KLASSEN VECKA 5!!!

det har varit ett jävligt långt, soft och bra jullov. har tagit det lugnt, umgåtts med vänner, haft tid till familjen och hunden, festat och bara haft det bra.
den här helgen har spenderats till största del i strängnäs där jag har umgåtts med bland annat hanna och tjibbe.

idag ska jag plugga jääääääääääääärnet.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0