torsdag

hej bloggen. idag är det torsdag och just nu sitter jag på dagens första lektion nämligen datorkunskap. Ska sitta här fram tills lunch och i princip inte göra någonting alls.

På morgonen idag har jag gått en promis men jenny och våra vovvar och sen gick vi och åt frukost. igår kom Hannah hit och häslade på. det kändes lite konstigt men det var självklart jättekul att se henne igen efter en sådan lång tid.

Tror inte att det händer så mytcket idag. är ganska trött för jag hade en jpbbig natt inatt, mer än så tänker jag inte berätta men hursomhelst så kommer jag nog att försöka ta det lugnt idag. imorgon är det redan fredag och hemfärd som gäller. den här veckan har gått så fort.

Har förresten skrivit in mig vart jag ska bo på järvsö nu och jag ska bo med emma, sara, nadia, theres och jenny. blir nog skojsigt värre och eftersom veckorna flyger iväg numera så är det nog snart vecka 5. Har inte varit på skidsemester på jättelänge, hoppas bara att jag kommer ihåg hur man åker... haha.

Annars har det inte hänt så mycket i veckan faktiskt. eller juste.... äggkriget fortsätter. Annie och rassmus kom bakifrån när jag och jenny satt i soffan och kollade påfilm, plötsligt satt vi båda med ett varsitt krossat ägg på skallen, jag hade dessutom halva i luvan. haha.......

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0