lördag

när jag sitter och skriver det här så mår jag väldigt bra. Hade en bra dag igår. käkade fläskfilè när jag kom hem ifrån skolan, bror kom hit också. sen hann jag snacka med måns en stund innan jag helt spontant satte mig på bussen in till strängnäs utan att veta vart jag skulle för jag var så jävla förbannad och irriterad på dom jag skulle kröka med så mina festplaner sket sig. min busschaufför var snygg och hur trevlig och snäll som helst. Han ringde sin chef och frågade om han fick köra en sväng extra så att jag skulle slipppa gå, han bjöd på cigg, han snackade massa och han var fin att titta på hehe. nog snackat om det.

jag fick kontakt med möller och funt och dom var på party hos robert så jag frågade om jag kunde komma och det gick bra så jag taggade till tosterö och dom mötte mig och sen söp vi lite, gjorde några misslyckade försök att titta på film, åkte pulka ect.

Vaknade 8 imorse, hos robert dårå. Sen knatade jag till stan och tog bussen hem, bakfull och dann. Sen när jag kom hem så var det bara att byta om för då skulle jag med mor och far och hundarna på långpromis i skogarna i Åker. Så kom hem för ett tag sedan, sen duschade jag och nu sitter jag här.

Snart ska jag titta på film, sen ska vi äta tacos och senare ikväll blir det robinson och chokladfondy. dessutom så ska jag prata lite med måns, eller jag hoppas det iallafall, vill veta allt om hur det går för honom med lumpen. Är så sur att det här är sista året och sista chansen att göra lumpen.... JAG VILL OCKSÅ :(

pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0