hejsan

hejhopp nu har ännu en helg gått och nu sitter jag här ännu en söndagkväll och har packningen kvar.
helgen har gått snabbt. har både hunnit med att vara hemma och ta det lugnt och åkt in till strängnäs. (Y

veckan som varit har varit hur bra som helst och jag känner på mig att den här veckan inte kommer att bli fullt så bra menmen. tänkte informera er lite och göra en sammanfattning av veckan som varit.

har fått ett akvarium och ett gäng fiskar som jag har ansvar för. dom ska ha rent vatten och mat och massa såntdär flera gånger i veckan och dom lever ju hitills iallafall. vattnet var så grumligt första lektionen när jag skulle städa så att jag trodde att dom dog och förvsann ut i avloppet när jag bytte vatten, MEN DOM ÖVERLEVDE OCH NU ÄR AKVARIET HUR FINT SOM HELST. jag fotar det i veckan så att ni får se ;)

har också börjat umgås mer mer emma och sara som bor i vårat hus :) och jag har två nya grannar. jenny och frida. jenny tar med sig sin vovve cleo imorogn för första gången, det blir kul!

har den här veckan också kommit mycket närmre några i klassen vilket såklart känns roligt. jag älskar min skola och min klass haha.

annars har det väl inte hänt jättemycket... det är typ lite ändringar i schemat och vi har börjar några nya kurser men annars inget märkvärdigt.
ska ta tag i träningen igen, det är hemskt vad man kommer av sig när det är snö ute. men nu jävlar ska jag ha med mig en säck motötter att knapra på om kvällarna när jag har tränat i gympahallen tills det värker i musklerna. låter bra va? jag SKA ha den perfekta magen.



puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0