back at school

det känns bra att vara tillbaka i skolan. jag älskar mitt rum, mina vänner och min hund som är mer underbar nu än vad han någonsin har varit. han lärde sig minst 5 nya freestyletricks imorse på hundträningen :)

har pluggat bil&traktor körning som en idiot i onödan för det är tydligen långt tills slutprovet, vi ska bara ha lite småtester dom kommande veckorna för att se vad vi behöver träna på. just nu sitter jag i datasalen med ett gäng från klassen för vi skulle göra ett test på datorn och ingen av oss blev godkänd men jag hade högst poäng och var bra nära + att våran lärare anders sa att vi ibte alls behövde få godkänt på första testet.

förvövrigt känns det mesta lugnt. inte så mycket plugg, jenny har flyttat in brevid mig ist för mia som har flyttat till hannahs gamla rum och idag flyttar frida in i saras gamla rum för hon har flyttat till michelles gamla.

igår kom michelle och hälsade på. hon kom precis när jag,annie,matilda,amanda och frida hade varit i rastgården med hundarna. hon följde med och käkade (TACOSBUFÈ;)) och sen snackade vi och kollade på tv och lyssnade på musik. usch jag vill att hon flyttar tillbaka... men det kommer inte att hända. är iaf glad att hon kom igår.

När hon hade gått snackade jag lite med nadia,rassmus och sebbe och sedan gick jag upp och var med emma och sara tills jag kände mig trött och då gick vi en kvällsrunda och sen somnade jag snabbare än kvickt =)

nu är det snart lunch. lunchkorv med pepparrotssås.............UHHH låter inte så frestande..........

resten av dagen har vi estet, sedan slutar vi och tror inte det händer nått speciellt idag mer än att annie ville ha med mig till matöppet. men vi får se.

juste min kära far ringde i morse och gav mig kod så att jag kunde ladda på mobilen. tack pappa! det var gulligt.

pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0