tisdag

nu är det tisdag, och jag sitter såklart ute i Bro.
idag har det inte hänt så mycket, har håltimme nu så jag och Labbe kom nyss tillbaka från agility planen, det gick bra! fast vi var bara där i en halvtimme. jag har bestämt mig för att köra kort och intensivt istället för länge och halvsegt i slutet.

Igår var jag ute i skogen i en timme och letade svamp på lunchrasten, jag hittade inget men efter skolan så bestämde sig jag och Jenny för att vi skulle ut och leta lite till. vi var borta i 2 timmar och kom hem med typ 5 kantareller och en karl johan (som jenny säger att man kan äta... pappa kan man det?). det var lite trist att vi inte hittade massa svamp, men hundarna fick ordentligt med promenad iallafall. särskilt min vovve. 3 timmar i skogen, freestyleträning och massa kisspromisar kan väl ingen hund klaga på?

nu ska jag läsa några sidor mikrobiologi innan lektionen.
puss

Kommentarer
Postat av: mamma

Full rulle mao. Vilken lycklig hund du har!

2010-08-24 @ 17:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0