onsdag

hundträningen avklarad. gick asbra. fast jag tog mig ett snack med Helen (läraren) efterråt, för vi lär oss fan ingenting nytt. Vi får bara bekräfta att vi kan allt.
JAG VILL VERKLIGEN HA EN TILL HUND ATT TRÄNA............... vill verkligen fråga carina om hon vill bli av med en beardis. vet bara inte vem av dom som jag är mest sugen på i så fall. åh.........
jag ska anmäla mig och Laban till träningstävling också. I agility tror jag det blir. för lydnaden har gått åt H sedan jag började köra freestyle.... om jag säger FOT så står han där och snurrar..... ha-ha? men men. freestyle är roligare så det blir lydnaden som ryker. fast med en beardis hade det nog blivit lydnad. åh.... så sugen.
Fast innan jag frågar Carina ska jag bli bättre på att gå upp tidigt på helger, för det ska inte bli mina föräldrar som får en till hund. det är jag som ska ha en till hund! förutom promenader så blir det dubbel pälsvård, dubbel träning och mycket mer. men det är ju inte så att jag ska köpa en till hund. kanske kan säga till carina att jag vill låna en hund ett tag? tror inte hon kommer tjata om att få tillbaka den precis...

puss


Kommentarer
Postat av: Cissi

Godmorgon! Allt bra idag? :)

2010-08-25 @ 10:41:20
URL: http://ceciliav.com
Postat av: mamma

Kul att det går bra o du satsar på tävling ;)

Undrar också vad Carina skulle säga tycka o undrar om du skulle hinna /orka/klara en beardis också =))?

Lån på prov vore perfekt isf pussen

2010-08-26 @ 17:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0